Follower Tersayang

Thursday, May 28, 2009

My Birthday.. 26 May 2009~

Inila Birthday Cupcake aku... Froggie... ditempah khas oleh Uja n Nabila..

Cumel tak... sygnyer nak makan...

Alamak... Kena rasmi kan jugal la... huhu...

Thanks Fwens... :-)

Inila dia Uja (Bju hijau) & Nabila (Belang2)~

Me n Uja... Gembiranya..


Tanggal 26 Mei hari tu, hari paling bermakna buat aku... Dlm kesedihan aku tetap rai kan jugak birthday aku demi kawan-kawan yg susah payah plan ni semua. aku

hargai korang sngt2... sepanjang sminggu tempoh hrjdi aku ni, mcm2 aku lalui... bermakna sungguh... byk kejutan yg aku trime smpai aku lupa harijadi aku menjelang tiba..




Aku sayang kawa2 aku yang byk membantu terutama Nabila. dia memang sahabat yang sanggup melayan apa aje kerenah aku. sminggu aku menangis, sminggu tu la dia snggup layan aku. dia tak boring pn dgn mslh aku yang remeh temeh ni wlpon dia sndr ada mslh kendiri yg perlu diselesaikan...

Family aku pulak sambut awal sehari.. hehe.. kira ok la tu... thanks 4 everything n bez btol hadiah2 tahun ni...

2 comments:

Romibaiduri Zahar said...

Heppi belated b'day dik...
semoga sihat selalu...

Hanny Esandra said...

thanks kak... :-)