Follower Tersayang

Tuesday, June 23, 2009

Award dan Tag drpd Romibaiduri...

Tag dan arahan yg perlu dipatuhi... :-




1 >
Poskan gambar di blog.
- Semestinya!

2 >
Sebutkan siapa pemberi anugerah ini dan sertakan pautan pemberi anugerah ini
Romibaiduri Zahar (kakak yg besh!)
http://romibaidurizahar.blogspot.com/

3 >
Berikan anugerah ini kepada 5 orang sahabat
Rasanya aku ler yg paling ketinggalan zaman...
Mesti yg len sume dah dapat..
So, takyah la ye aku listkan, sape nak amik jer la..

4 >
Kunjungi blognya dan beritahu ada anugerah untuknya (kalau rajin)
Baru pas sesi kunjung mengunjung, blog mereka warna warni..
Suka sgt g singgah kat blog dorg.. mmg itu keje aku dr dulu..
Skang aku dh kembali, so jaga2 Hanny Esandra g skodeng!

5 >
Lakukan perkara yang sama (penerima anugerah)
Dah siap kak! hehehe... aku suke di tag.. so jgn segan2.. :-)

No comments: