Follower Tersayang

Thursday, July 23, 2009

Baru nak layan...~

Orang lain dah lama bergelak ketawa kat panggung, aku baru terhegeh2 nak p tgk hari tu.. haihh.. malangnya nasebb.. kalau aku ddk KL mcm dulu, mmg sangat ligat! Tapi... skang kat klang... :-( bosan tak dpt jpa kwn2, tp aku diamkan aje.. ni pun tgk dgn abg...
* Jeles dgn KAK BIKASH, HAFIRDA~ slalu tgk wyg... :-)

4 comments:

Hafirda Afiela said...

salam kak hanny,
xde mknenye duk kl blh tgk wayang slalu...
kami ni pun bile smpai angin xbetul aje akan tgk wyang, wyang, wyang dan wyang...
nanti kite gie tengok same2 ek...
biar pecah panggung....

Hanny Esandra said...

hikhikhik...
ye ke ajak akak hi? hehehe
klu duk Kl tu pnjg je kaki nak ngikut... x ajak pn akak nk ikut gak.. hihihi... :-)

Rehal Nuharis said...

ahahaha sya dh 2x layan cite ni. stu yg biasa sx lg 3D

Hanny Esandra said...

amboi2.. tp masa akak tgk cter ni, sbnrnya pg smpi ptg dah penat set up kedai kt uptwn, tp asik gelak jer dlm pnggung.. ilang penat..~