Follower Tersayang

Friday, January 1, 2010

Penutup 2009

Gambar ni dari bawah ke atas. Malas nk drag.. hehe.. Apa2 pun ini aktiviti konvoi ke PD dgn kelab kereta gajah abg aku.. Nissan Grand Livina.

Depan pintu masuk Tiara Beach Resort

Bergambar sebelum balik..

Makan mlm yg sedap. Tapi... tak perlu menipu dlm berniaga.

Hujan.. Tapi sempat lagi abg aku ni bertarung dengan maut pnjt divider~

Pakcik eskrem ni kata sape tlg dpt eskrem free.. tu yg die tlg tu.. :-)

Kami yg menunggu turn mkn eskrem~

Oh.. adekah sy sdg memerhatikan seseorg?? jeng jeng jeng..

My mummy & my abah

Sape sokong sy yg kakak yg tinggi dari Kak Fiza ni mirip pelakon Eja?? Die cantik dan bekerjaya sbg doktor sakit puan pulak tu...~

Bergambar di Sepang Circut

Ini bini no 2 dieee..

Inilah kereta ksygn abg aku, smpi aku nk pjm pon takot.. adehh..

Susunan kipas.. Idea siapa ni??

Hehehe.. sgt seronok bersosial di PD. bermalam di Tiara Beach Resort dua mlm satu hari. Aktiviti aku yg menutup tirai 2009...

No comments: