Follower Tersayang

Thursday, February 25, 2010

Bungeeeeee... ~


Ahaiii... Dapat bunga pulak...



Bukan bunga betul. Kategori bunga apa pun aku tak tau. Nak kata bunga kering mcm bukan. Tapi yg penting bunga buatan sendiri. Apa orang panggil tu? Kraftangan? Isy.. Kena tanya Kak Ainon Zaini ni. Aku bab bunga-bunga ni tak berapa nak pandai sangat...



Mungkin boleh jadi peneman dan sumber inspirasi pulak~


Hahaha... Baru dua hari tak bukak kedai dah huru hara Mr. S ni... Apa-apalah Mr. S... Aku suka letak benda2 yang orang bagi kat aku, sbb aku sangat menghargai. Aku rasa kawan-kawan blog dan FB pun dah macam kenal aje siapa Mr. S ni. Ini semua gara2 aku duk bercerita pasal dia. Huhuhu.. Maafkan saya ya, Mr. S. Kalau Mr. S kaki FB or blog, sumpah aku takkan tulis.. hahaha..

Ermm... Tak ada apalah nak komen pasal ni. Rasa macam tak sedap hati pulak.. Lepas ni simpan sikit untuk diri sendirilah... :-) Makin banyak bercerita, makin konfius jadinya.. huhuhu...

6 comments:

romibaiduri zahar said...

adakah bunga ini ada kaitan ngan Mr S?

Hanny Esandra said...

K.Romi,

dialah pemberinya...
haduuuii.... *sigh*

Eizda Amani said...

petande baik wahai sayangku...
aku gembira mndengar crite t'baru mu itu.... ngehehe...
makbullah doa2 yg baik utk mu...

Hanny Esandra said...

eizda,
apa nak komen ya? makin terkunci pulak mulut ku ini.. hahaha..
Insya-Allah.. Biar aku dapatkan dulu jawapan dari yg kat 'atas' nun..

Citra Delima said...

Hanny,
Nak tanya, bunga itu ada bau atau tidak berbau, istilahnya, kalau dibubuh bau mawar, adalah ertinya...hai! anakanda segala soalan telah pun terjawab.

Hanny Esandra said...

ayahanda,
tidak berbau.. bunga yang dibuat sendiri..
alah, ayahanda.. tak ada apa2 lah tu.. perkara kecil aje.. kita jangan terlalu fikir berat sangat dgn tindakan orang.. mungkin dia hanya bergurau.. ya tak? :-)