Follower Tersayang

Saturday, March 20, 2010

DEJAVU~

Haiiihh... Rasa terkejut berok pun ada tadi... Hahaa...

Kau orang mesti penah rasa apa yang berlaku tu, macam pernah berlaku sebelumnya? Mesti pernah punyalah! So, sama la aku ni pun..

Semuanya berlaku terlalu pantas. Macam tadi, tengah duk borak2 dengan mr.S, ada satu perbuatan dia, yg aku ingt lagi waktu mimpi kali pertama... Adehhh... Terus aku keras kejong sekejap.. Mr.S ckp apa pun sepatah haram aku dah tak dengar. Lastnya, bila terasa kena cubit baru aku sedar. Sbb waktu tu aku tengah fikir, sama gila waktu dlm mimpi..

Hahaha... Tak sangka, dalam banyak2 mimpi pasal mr.s, satu tu sangkut pulak jadi kenyataan. Nasib baik mimpi mcm tu.. Nasib bukan mimpi yang aku pegi belikan sate lepas tu balik ke kedai cari kedai mr.s tak jumpa, pusing2 pn x jumpa, kan ke naya! Msti aku dmm seminggu...

Dan sekejap tadi jugak, org tu merajuk! Sekarang ni, cane nak pujok?? Bagi mesej pon PENDING! Tutop hp plak.. ewahhh.. mcm perempuan pulak.. aku yang kalau bulan jatuh ke riba pun takde la sampai mood nak off hp ke apa.. Adoii... Hrp esok pagi delivered la mesej tu.. Hadoiiiyaii.. hanny~hanny~ takde pnykit cari penykit~ pdn dgn muka ngko~

2 comments:

Diari Kampung Tengah said...

aku pu pnh kaji cam ni bengong jap hu3

Hanny Esandra said...

hahahaa... bengong kan??