Follower Tersayang

Monday, March 1, 2010

Hehehe... Sayang kamu!

Aku dapat sebelum pergi ke uptown..

Anak buah aku dtg, terus aje masuk dalam bilik cakap, "Nah, kakak bagi mak su..."

Aku ni tak boleh nampak froggie... Apa lagi sukalah! Aku tanya dia, "Kenapa kakak bagi mak su?" Jawapan dia, "Sebab mak su suka katak..." Terharu giler.. Tapi macho, mana ley tnjuk air mata dpn anak buah.. Hahaha.. Lepas tu tak menjawab soalan pulak tuh.. Aku tny dia, "Iyalah.. Tapi kenapa kakak bagi mak su?" Dia jwb apa tau, "Nanti hepy beday masuk kakak bagilah lagi..." Aku ketawa aje.. Pastu aku ckp, "Terima kasih... Mak su bawak pergi uptownlah! Sengih aje dia... Dia kata dia bagi, tapi duit ayah dialah! Hahaha... kakak... kakak...

Aku pon bawaklah ke uptown sebagai peneman setia aku. :-)



Ini pulak aku dapat dekat uptown.. Buah tangan dari Bali.

Seorang yang aku panggil kakak. Sentiasa tak bosan dengar luahan aku. Selalu borak2 dekat YM pn macam2 yang kami bualkan. Dia selalu jugak bagi nasihat. Baru2 ni dia bercuti ke Bali bersama suami dan anak perempuan kesayangan dia.

Datang2 uptown, Kak Farah msj. Dia kata tak nak ole2 dari Bali ke? Aku pun excited.. Teruslah ke kedai dia. Cantikkkk beg tuuu..

Terima kasih kakak!

Terima Kasih Kak Farah!

Sayang kamu dua....~


MyEm0.Com

2 comments:

fara0nina said...

Sama2 Nadia.. Sayang Nadia jugak.. hehehe

Hanny Esandra said...

hikhikhik... luv ya!