Follower Tersayang

Tuesday, March 30, 2010

Rasa apakah?~

Takley blahhhhh...

Sebelum ni... Apa aja yang dia cerita aku tak pernah rasa sesuatu dengan mr.S.. Slalu je aku bagi komen yang positif.. nasihat yang membina.. Tapi... sejak semalam... err.. ye ke semalam?? Iye lah... Sebelum ni rasa aku mcm oraite jerr.. senyum dan seronok dgr cerita dia, lepas tu tak ada la pulak meninggalkan kesan..

Tapi... sejak semalam, entah ler ada satu perasaan jahat mula dah muncul.. macam entah apa-apa entah.. macam jeles kot.. haa.. ye lah.. jeles.. lama dah tak rasa cmni..

Ari ahad aku tak niaga.. Dan seharian tu la tak berhubung.. mesej aku pon takk..slalu mmg mesej la wlpn 2,3 kerat dah mls, die call aje.. (sbb die dh ngaku awal2 die jns mls SMS) huh2!! tak kesah la lagi..

Ari Isnin aku niaga, dia dtg jer cuit aku, aku pusing tgk amboi.. dh potong rambut.. :-D, tgh2 malam sikit, dia dtg lepak.. dia pon cerita apa aktiviti ari ahad.. skang ni aku konfius, die balik marah aku sbb aku tak msg die? haruskah? dia la patut msg aku kn.. ecehh..

Mula2 dia nak cerita, lepas tu tak jadi. Aku paksa dia cerita, last2 mr.s cerita jugak..

Die cerita, org sebelah bawak awek dia.. (skandal 'shia' sebnrnya), mr.s nampak lehernya ada gigitan cinta.. aku okeylah lagi. pastu die cerita, aweknya ni bawak kawan... mr.s ckp kawan dia tu asyik tgk2 dia, tp mr.s ckp perlahan sgttt mcm nak tak nak jer. Sampai aku jerit, Aaa??!! Pastu ckp pn cm takut2.. (siap wat aksi *nail biting*) Pastu die ulang balik, Hamboiii??!! Masa mr.s citer tu tros debuk debak rasa hatiku.. mr.s citer, Awek org sebelah pn dgn beraninya pergi ckp kat dia, 'bang, die ni minat kat abang..' mr.s geleng kepala dgn maksud tak nak (dia la kata, aku mana nampak kn~)

Dengan rasa tak percaya, aku pergi cakap, 'rugi saya tak dtg, kalau tidak, siap la.. meh jumpa sy dulu..' Mr.s ketawa aja.. nsb die tak tanya 'awak sapa nak jeles ni?' wakakak!! Yang aku bengang siap describe cane pakaian minah tuuu!! eeeiii... rasa geram tu tak tau nk ckp cner.. Aku terpikir, apa yg aku rasa ni? Tolonggg!!!

Dah habis part tu, die terdiam.. lama dia diam.. aku tny kenapa? dia senyum smbil jawab, 'tak ada apa-apa' aku tny, 'abeh? yg duk termenung ni kenapa?' 'duk pk kenapa tergantung cmni..' humm!! aku paham dah! Dah nak masuk fasa awek ngek dia tu la! Dan terus jugak aku ter'emo.' Aku pun tak paham diri sndir.. spontan kipas tangan yg ade kat tgn aku, aku p baling kat perot dia. Aku pandang tempat lain..(Amboi, hanny pandai merajuk rupanya.. bukan selalu ikhlas baik hati bg nasihat yg membina ke?)

Ya! untuk orang lain mengadu masalah cinta, aku berhabis2an nasihat yg baik2... Tapi bukan mr. S... Memang tak nak layan! memang pandang tempat lain. memang buat muka. memang jeling dia!

Mr.s cuit pn wat tak tau jer.. Lantaklah... Mr.S faham, atau tak faham, itu terpulanglah.. tp ternyata mood aku berubah.. selalu tak mcm ni!! kenapa niii??!! pls... aku nk aku yg dulu...adehhh..

Esok dia ajak p makan, aku tak layan. Dia ajak tengok dia main futsal, aku tak layan. Ajak pergi teman dia beli kasut converse kt Pyramid pn aku wat tatau jer.. ahhahaha!! Jahatnya aku.. Kesian mmg kesian, tapi aku tatau apa yg aku rasa.. Jeles la kot??

No comments: