Follower Tersayang

Monday, April 19, 2010

Wayang!

Ahhaii..

Baru je menonton filem ini tadi kat JJ Bukit Tinggi..

Teringin plak nak tengok.. Sebab ada Lisa Surihani yg tersangatlahhh.. cute!!

Btol la bak kata kwn aku, filem ni sesuai la untuk yang sedang 'berflower2'.. ehehhehe...

Ermm.. Tp yg bangangnya tadi, waktu aku ke kaunter melangkah penuh yakin, aku pun oder kat mamat ni.. aku cakap, Cinta Merah Stileto dua...

Mamat tu jawab, Cinta Merah Stileto takde, Semerah Cinta Stileto ader.. (dgn niat gurau..) aku pn merah padam muka pandang tempat lain.. Uja dah gelak2..

Aku pn macho jawab, ha.. bagi dua ya.. pukul 8.00.

Lepas tu dia tunjuk la nak duduk bahagian mana.. Kali ni Uja plak kena...

Uja tanya, skrin kat mana ekh?

Mamat tu jawab, haa... skrin kat belakang rumah saya.. ni.. (sambil tunjuk skrin..) Giliran aku plak gelak... Hahahaha.. Adehhh.. mamat ni aku katok jugak kang!

Pas dpt tiket, trus kitorang blah.. Adehhh.. Credit to him la sbb mesra pelanggan... :-D

Lepas tu, kitorng pegi makan sambil membayar hutang kepada Uja.. Sori Uja lamba citer kat ko... :-)

No comments: