Follower Tersayang

Monday, July 26, 2010

Terima kasih... I Luv U..

Aduhai...

Macam manalah saya tak sayang dia... Kalau suka sangat buat benda yang kadang-kadang unpredictable... Apa yang saya tahu, dia telefon ajak keluar pukul 3 petang selepas habis kerja hari Sabtu. Saya okey ajelah.

Mula-mula dia tanya saya, handphone saya masalah lagi ke? Saya iyakan aje. Lagipun dia cakap, dia mesej saya tapi saya tak balas. Bukan tak balas, saya sendiri tak tahu yang saya dapat mesej. Saya pun off handphone lepas on balik, haa... ambik kau! Sepuluh mesej masuk sekali gus. Saya pelik, kenapa ya handphone ni?

Dia datang rumah ambil saya, kemudian terus dia bawa ke Plaza Alam Sentral dengan alasan dia nak jual handphone dia. Saya pun okeylah.

Sampai sana, dia pergi satu kedai yang memang dia dah biasa ke sana. Saya tengok-tengok handphone kat situ.. saya memang idamkan SE W995. Bukan tak mampu nak beli, tapi saya fikir2, banyak lagi benda lain yang nak kena pakai duit. Jadi saya cuci-cuci mata ajelah...

Entah apa yang Cintehati dengan cina tu 'cong ceng cong ceng', tiba-tiba Cintehati tanya saya, "Nak tak handphone ni? Handphone awak tu masalah, geram betul saya mesej asyik tak dapat." Saya terkedu sekejap. Saya cuma cakap dalam hati, baru aje dia belikan memory card 1G kat saya, ini nak beli handphone lain pulak?

Tak ada banyak cerita, dia terus beli handphone tu.. Ermmm.... bye-bye Nokia...

Walaupun SE 902 ni keluarannya dah lama jugak.. Tapi saya sangat hargainya sebab ia pemberian dari yang tersayang.. Terima kasih banyak-banyak.. heee... :-D

2 comments:

CintaZulaikha said...

wahhhhh...hp baru, nak jga, nak jga...kahkahkahkah

Hanny Esandra said...

mintak la dengan laki ko... :-D