Follower Tersayang

Tuesday, August 10, 2010

Jemputlah Melawat Kedai Kami... :-)

Dah lama rasanya tak letak gambar kedai. Sekali aje saya masukkan entri pekerjaan saya pada malam hari.. Hehe.. Sampailah saya dah berpindah kedai di mana di situlah bermulanya pertemuan saya dan cintehati, pun saya tak berkesempatan nak tangkap gambar. Hehehe..

Jadi, selamat menjamu matalah ya. Kalau teringin nak datang melawat, saya boleh dilawati di tapak B121, seksyen 24, Uptown Shah Alam. Ataupun ada yang mengenalinya sebagai Kompleks Muhibah.

Kedatangan anda semua amatlah dialu-alukan.

Ini kalau suka rumah berbunyi gemerincing2, tergantung2, inilah hiasannya.

Gambar keseluruhan kedai...

Ini tirai kayu. Main product la jugak kalau bulan2 nak raya ni. Masyukkk..

Ini memang ada aja sale tiap2 hari.. Kerongsang.. :-)

Jemputlah datang ya...

No comments: