Follower Tersayang

Monday, September 27, 2010

Perkahwinan Jiha...

Ini ada sedikit gambar Perkahwinan kawan saya di ASWARA merangkap Junior saya.. Gambar tak banyak dalam simpanan saya... Maklumlah pakai handphone aje.. Gambar yang lain-lain ada dalam kamera kawan saya.. Nak tunggu dia upload? Macam saya cakap kat dia, agaknya aku dah beranak dua baru gambar kita ni kau tag kat FB kn.. hahaha...

Apa yang saya nak komen, hiasan pelamin dia cantik. Background makan beradap dia pun cantik... Pengantin apatah lagi.. berseri-seri..

Semoga bahagia...

Jiha & Anip

Ini anak Kak Afna... Geram dengan pipi dia...

Saya & Cintehati

Saya & kawan-kawan.. Seronok betul dapat jumpa.. :-)

2 comments:

Diari 929 said...

Kak Nad pun cpat2 la naik pelamin :)

Hanny Esandra said...

hahaha.. doa2 la ye.. ;p