Follower Tersayang

Wednesday, October 13, 2010

Heppinyer...

Animated Pictures Myspace Comments


Hehehe.. Gambar di atas menunjukkan saya sangat gembira sehingga mahu menari seperti Pak Sudin Ali Baba Bujang Lapuk.. Kikiki...

Saya sangat berpuas hati sekarang ni... Sebab apa? Ha... Mari saya kongsikan kepada pembaca sekalian.

Berhari-hari saya fikir macam mana saya nak buang mesej-mesej mengarut di chatbox saya sehingga semak mata saya untuk melihatnya. Dahlah semak, ada pulak mesej bukan-bukan dan sangat mengarut yang boleh mencemar chatbox saya.. seperti si Sally.. Silly Sally. Huh...

Mungkin saya aje yang baru tahu kot mesej-mesej seperti itu boleh dibuang? Hehehe.. Jadi, sesiapa yang belum tahu dan nak tahu atau sesiapa yang aa perasaan seperti saya untuk membersihkan chatbox daripada anasir-anasir yang tak diperlukan, saya sangat bermurah hati untuk berkongsi.. Sebelum itu, ini hanya untuk pengguna website http://www.cbox.ws/ :-

1 - Mula-mula kena masuk website cbox kamu yer..
(Jangan jadi seperti saya, puas saya punggah satu almari nak cari buku yang saya tulis semua ID name dan Password untuk website yang saya daftar. Sebab saya dah lupa.. Hehehe)

2 - Kemudian bila dah masuk, pergi ke bahagian MESSAGES (belah atas kanan sekali)

3 - Nanti akan keluar messages yang macam dalam chatbox kita yang sedia ada.. Tapi ini kita boleh edit apa-apa.

4 - Mark aje mana-mana messages yang tak diperlukan. Kemudian click DELETE.

Taraaaa!!!! Dah siap... Senang aje.. Boleh cuba ye kawan-kawan... Kalau Kau orang rasa tak terkesan dengan mesej-mesej yang tak ada kena mengena tak apelah.. saya cuma mahu mesej dari kawan-kawan yang dikenali sahaja...

Bye-bye mesej-mesej yang mengarut..~ Nak buat iklan bukan di teratak hamba.. Lalalala..~

2 comments:

CintaZulaikha said...

ni mti kes terlampau bengang...tadaa..gue sokong apa yang adinda marjina buat...hihi, ya ali li ali baba...

Hanny Esandra said...

wakakkkaka..
ngek punya ct.. yess!! suka2.. mmg dtg byk2 aku delete tanpa belas kasihan...