Follower Tersayang

Thursday, November 11, 2010

Sunburn!! Arghhhh!!


Huhuhu...

Saya sudah sunburn!! Muka dah kelabu sangat dah nii... Hahaha... Padan muka saya! Siapa suruh main kat pantai tak ingat diri? Lagi pulak saya memang sungguh-sungguhlah terlupa nak pakai sunblock lotion...Adeehh... Dah memang gelap dah nii.. Takut pulak ada yang tak kenal aku... Huhuu...

Bila dah sunburn macam ni, nak bermekap pun tak ada mood. Mana taknya, kalau pakai mekap, muka jadi kelabu. Walaupun saya pakai bedak warna yang gelap, tetap nampak kelabu... Wuaarrrgghhh... Tension!

Buat masa sekarang, saya tak pakai apa-apa produk muka, sebab muka tengah mengelupas. Cintehati pun kulit dia mengelupas. Kesian sangat. Kat belakang badan dia dekat dengan tengkuk dia habis kulit dia mengelupas, dengan muka kesian tanya saya, Ada krim tak? Hahaha... Mana ke nak ingat nak bawak krim ke hulu ke hilir.

Pastu pergi ejek muka saya kononnya macam dalam iklan Fair & Lovely yang sebelum Juliana Evans tu pakai Fair & Lovely. Ciiitttt... Huuuaaaa... Agak-agaknya boleh kembali seperti sedia kala ke muka saya ni? Mati laaa....

No comments: