Follower Tersayang

Saturday, March 26, 2011

Macam Bestttt Jer Tengokk..

Assalamualaikum...

Hehehe.. Agak lama juga saya tak berentri baru.. Entah kenapa jari-jemari ni terasa lemah untuk menari-nari di atas keyboard lappy ni..  Mungkin semangat yang hilang itu amat terkesan sekali. Wahhh.. Ayat nak mantopp... 

Ermm Apa yang nak saya kongsikan kali ini adalah apa yang berlaku pada minggu lepas. Kira entri ni agak dah basi jugalah. Itupun disebabkan handphone ada masalah nak transfer media. Susah betul handpone canggih ni ketat sungguh kawalan nak keluar masuk makluman dalam lappy. Huhhhh... Nak bluetooth pun payah. Nak kena tanyalah, unknown devicelah, alert benda asing nak masuk ke handphonelah, kena itulah kena inilah.. Oi! Yang buat tu semua tuan punya handphonelah.. Itu pun nak tanya ke?? (Kalau lappy boleh jawabkan bagus~)Baiklah aku pakai handphone S.E lama aku tuhh.. Hahahaa... Tak bersyukur ye ngko nih!!

Model tengah catwalk

Waktu ni kami sekeluarga baru lepas sarapan. Disebabkan waktu masih awal pagi, jadi kami ke Plaza Masalam. Saja jalan-jalan. Lama betul tak ke sini. So sajalah cuci-cuci mata. Tiba-tiba jadi best pulak sebab leka tengok Tudung Fareeda sedang buat selektif terakhir untuk mencari model Tudung Fareeda. Memang cantik-cantik tudung yang diperagakan. 


Ada ke anak buah saya beriya-iya suruh saya masuk? Uissshhh.. Tak maulah.. Bukan saya pandai jalan terlentik-lentik sambil lenggang lenggok tu. Malulah... Hahaha... Tapi memang macam best aje kalau tengok. Memang macam teringin aje kalau dapat masuk. Tapi kita ni sedar jalan pun macam kayu. Hahaha... All the bestlah untuk semua peserta yang masuk. 

Ni waktu kena solek. 
Tapi.. Bila kat belakang pentas, ada diantara mereka buka tudung di tempat public untuk mekap. Maknanya mereka ni bukanlah semua yang betul-betul bertudung untuk masuk jadi model Tudung Fareeda ni? Cuma bertudung untuk tugas kerja sebagai model aje. Hehehe... Dari atas ni, kami dapat lihat dengan jelas 'lurah dendam' mereka. Hahaha.. Jahat sungguh! Saya dengan Kak Long saya pandang-pandang sambil senyum-senyum ajelah. Hahaha...


p/s : Mati2 saya ingat semua yang masuk adalah yang betul2 semuanya bertudung. Ngehngeh...

2 comments:

CintaZulaikha said...

ek eleh...nama pon modelll...yer dok??

Fendi BL036 said...

hmm..mau tak mau itu kerja model...dia suruh tanggal diorng tanggal..semua boleh buat asal masyuk!!!!!