Follower Tersayang

Saturday, April 16, 2011

Baru~Tahu Rasa Cinta

Cantik x???
Huyeaahhhhh...

Saya gembira bila novel baru saya keluar. Saya bertambah gembira apabila apa yang saya tak nak, tak pun berlaku dalam ilustrasi novel saya kali ini. Apa yang saya tak nak? Nak tau jugak ke? Hahaha... Saya tak nak ada unsur bunga dalam novel saya kali ini. Dan nampaknya impian terpendam saya termakbul jua. Alhamdulillah.

Terima kasih kepada warga kerja Fajar Pakeer kerana berjaya membuatkan novel ini berada di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur kat PWTC pada 22 April - 1 May ini. 



 Dan saya bertugas pada 1 May ini :-


Hehehe...

Hanny Esandra akan berada di booth FP pada 1 May ini. Mari beramah mesra. Ada suprise untuk anda..Insya-Allah.

15 comments:

*SaBRiNa * said...

alah lewat sgt la 1/5..kalo tak dah boleh jmp hanny..wuwu takde jodoh ler nampaknye..nway congratz yaa!! =D

CintaZulaikha said...

canteknya ilustrasi dy..aku bangga skjap~~

Hanny Esandra said...

cik sab,
ala... ye keeee.. hmmm.. takpelaaa.. xde rezeki.. thanks kehh.. :)

Hanny Esandra said...

ct,
terima kasih ct.. wlpn bangganya kejap aje.. ;p

Cik Bee~! said...

nak novel!!!ok sy nk beli..nk sain sekali!!muleh??:)

Hanny Esandra said...

cik bee..
boleh sgt2.. suka la yg supportive mcm cik bee.. ;p 1 may ni sy ke sana, insyaallah..

Mamachia said...

wah!! congratz sis..jauh, kalau tak kak datang..sekali jumpa hanny

Hanny Esandra said...

mamachia,
thanks mama..
sokay.. nnt thn2 akn dtg bleh jpa..

Aryanie Ismail said...

congrats dear.. huhu k yanie je yg masih tertangguh...sigh~~

Hanny Esandra said...

aik.. nape kak?

kn hold nvl akak ke?

sy dh try htr, xde rezeki smpi skng.. huhu..

Aryanie Ismail said...

bukan Kn hold nad. heheheh manuskrip je yg tk siap lagi.. k yanie yg belum siapkan..bz.. tgklah nanti pelan2..

Hanny Esandra said...

ouhh...

lupe pulak org tu tgh bz sesangat.. hehehe.. ok2..
jgn lupe jemputtt.. hikhik.. :-)

sri intan nasir said...

novel tahu rasa cinta ni saye dah beli....., tapi belum sempat bace..,muehehe,....

Hanny Esandra said...

intan,
thanks ya. harap suka isinya..

sri intan nasir said...

saye akan baca secepat yg mungkin sebab saya tgh exam..,, hihih.., insyaAllah.., :)