Follower Tersayang

Friday, April 22, 2011

Kekasih hati sudah tinggalkan saya... :-(

First sekali, jangan fikir bukan-bukan pasal tajuk tu, okeyyy....~

Uhukkkk.... 

Sedih sangat-sangat! Rasa nak nangis guling-guling! Kecewa betul hati saya bila dapat tahu. Sudahlah saya dapat tahu dari orang lain... dari Beautiful Nara pulak tuh! Kenapa dia tak bagitau saya sendiri? Sampai hati dia... Saya nak merajukkkkkkk... Patah betul hati saya bila dapat berita tu..

Apa? Kau orang tanya berita apa? Nak tau ke? Okeylah saya bagitau. Tapi jangan bagitau orang lain tau. Malulah kalau orang tau kekasih hati sudah tinggalkan saya... :-(

Lagi saya sakit hati, kad kawin dia tu macam yang pernah saya impikan. Saya taulah dulu kami ada berbincang sama-sama nak kad kahwin macam mana yang akan dicetak nanti. Tapi sanggup dia gunakan idea kami bersama untuk berkahwin dengan Natalia tuh! Hot ke dia?? Uhhhh... Rasa nak pengsan! Kurang beberapa hari aje lagi dia akan bernikah dengan Natalia tu..

Tak apelah... Kau orang layanlah gambar dan kad kahwin ni..

mencik!!

sentap hati mak nak!
Inilah kekasih hati saya...
Ucapan buat Zed Zaidi.. Ngeeeeee~

Dialah lelaki yang berjaya mencuri hati perempuan saya. Dulu.... zaman dulu2 lah, saya minat dengan Fazley. Tapi kena rampas jugak.. Sedih! Hahaha...

Selamat Pengantin Baru... (ucap awal-awal) Dia bernikah pada 29 April ni... Agak-agak dia jemput saya tak? Mestilah tak! Ko sape??

Pertama kali jumpa di Muzium Negara. Ya Allah... Kau orang perlu tau dia sangat hennseeeeemmmm okeyyyy! Dia terlalu putih melepakkkk.. Dan saya tak akan lupa dia senyum ke arah saya. Waktu itulah jantung saya dup dap dup dap... Tapi apakan daya, dia bakal menjadi suami orang dah.. Tinggallah saya solo di sini... Hmmmm.. :-( Saya tanak kawan Zed Zaidi dah...


P/S : Taip entri ini dengan penuh emosi... Nampaknya, terpaksalah saya setia kepada Cintehati saya aje... :-(

8 comments:

amranaiman said...

teringat lagu abg zaidi~~ oh abg zaidi~~

nukilanaffiza... said...

ko ni bikin terkejut je ar...hahahahha....nama dia pun nama mcm angah kan dlm citer sembelitlu....hehe

CintaZulaikha said...

kakkakkakkka..nak terkentut2 aku baca....

Diari 929 said...

Bawak2 ingat insan tersayang kak :p he3

Hanny Esandra said...

amranaiman,

oh yee.. sy ingt lagu tu.. ada seseorg nyanyikan utk sy.. haha..

Hanny Esandra said...

angah,
wakakaka.. lu la sembelit.. g percaya tajuk watpe.. selalu tertipu nihhh.. hikhik..

Hanny Esandra said...

ct,
ko dh tercirit kan.. eleh.. malu la tu nk ckp kt sini...

Hanny Esandra said...

jiha,
pas zed zaidi kawin, baru nk terngt org trsyg.. ahaks!