Follower Tersayang

Wednesday, June 15, 2011

Tak Takut Pun... Lalala...~

Oh! Gediknya gambar takut saya...

Saat ini, ketika ini....

Pada pukul 3:30 A.M... Saya sendiri... Sorang-sorang di rumah... Yang lain sekarang ni ada di Gemas.

Bertemankan FB, Gelanggang Raja Lawak, milo panas dan biskut Hup Seng.

Tak tido-tido lagi...

Apa??? Takut? Mana ada.... Saya okey.... Lalala...

Cintehati surrender nak tido. Tak larat nak mesej2 dan berbual dah. Tinggalkan saya sorang2.. Okey! Fine! Tak nak kawan dengan dia sehari! 

Nak buat apa ya? Nak buat apa ya? Tidur?? Aaa.. okey2.. tidor.

Zzzzzzzzzzz.. Kroohhh.. Kroohhh..

Eh, takleylahhh.. Janganlah paksa saya tido... lek lu!!

Tgk Tv.. Layan mata... ~ Lalala..

p/s : Nebes pulak bila dah nak dekat2 pukul 4:00 pagi....~

4 comments:

Kakzakie said...

Kalau dan takut sangat nak tidur pun susah :)

CintaZulaikha said...

aku kalau da takut, lagi cpat aku tidor...kiki

Hanny Esandra said...

kakzakie,

hahaha..betul2.. tapi saja nak beranikan diri.. test diri boleh ke tggl snsorg.. ikutkn leh je tido umah fendi.. hehe..

Hanny Esandra said...

ct,
td pun kul 5 aku try tido.. sbb aku tau dh ambang2 subuh.. tp kang 6.30 bgn balik..huhu