Follower Tersayang

Tuesday, July 19, 2011

Bestnya Elly Datang.. Luv2!

Hai kawan2.. 

Gambar lama lor.. Tak dpt snap gambar baru Elly. Hp tak kuar wad lagi.

 Hari ni tersangat syok sebab Elly aka Suhaili Nordin telah mencemar dulu bertemu hamba di Uptown Shah Alam. 

Masa dia call tu, rasa macam dah agak minah ni nak datang. Tapi lagi nak cover line kata "Aku kat rumahlah." Padahal saya dengar bising dalam kereta suara adik dia. Dengan bunyi angin masuk ke telefon saya. Huhahaha..

Yeayy!! 

Tak sabar nak tunggu dia jumpa saya. 

Lepas beberapa minit, dia call. Dia sesat tak tau mana kedai saya, jadi saya yang pergi jumpa dia then bawak ke kedai saya. Wahh.. Giler rindu kami berjejak kasih kat tengah2 alam uptown tu. Huhaha.. 

Macam2 cerita keluar. Al-maklumlah. Lama tak jumpa. Dia datang dengan adik n tunang adik dia. Haha.. Ape lagi soalan bonus untuk dia. "Ko bile?" ngehngehngeh.. (masa ni la nak balas dendam sebab dulu masa saya solo, saya selalu ditembak dengan soalan2 yang sebegini.~) Masa pun rasa terlalu singkat sangat. Kejap je rasanya jumpa Elly.

Dan Elly bagitau adik dia kahwin bulan 10 ni. Ouh.. Saya sangat excited nak pergi. Lagi menambahkan excited saya bila dia kata, buat kat Putrajaya! Hahaha!

Saya kata kat Elly, "Aku memang ada share dengan pihak Putrajaya tuh! Ahad pun asyik dating sana aje. Kat Alamanda pun ada share aku dgn tunang aku. Hahaha.. 

Excited sangat! Nak pegi! Kena save the date awal2. Putrajaya tuh... Tak pernah lagi attend wedding yang orang buat kat Putrajaya. 

Saya pulak menyimpan hasrat nak buat outdoor shooting kat sana. Nak mengabadikan momen2 indah kat sana. Sebab kat sana memang tempat feveret Cintehati. Dan tempat sanalah selalunya pergi berdating. Itu hanya impian. Kalau terlaksana, alhamdulillah sangat2. Hehehe..

Okeylah! Dah merepek sangat ni. 

Tata! 

p/s : Rindu sume kawan2. :-)

4 comments:

Oh Lady said...

alolor...cumel.chill outlah dear.. :)

Hanny Esandra said...

hahaha...
yeee..;p

CintaZulaikha said...

rindu sama elly juga..kata kat dy aku pesan kirim cubit pipi sket ek..

Hanny Esandra said...

ct,
hehe.. nnt aku sampaikan ekk.. ;)