Follower Tersayang

Thursday, July 28, 2011

Spontaneous Thursday (5)

Ya. Saya tak pandai nak tengok bola. Saya tak reti nak jerit2 goal. Saya tak suka tempat sesak. Berhimpit2. Busuk! Peluh! Eeeuuwww...Mujur ditemukan dengan tunang yang juga tak kisah pasal bola. So what? Ada aku kesah korang tengok bola jerit2, aku duk menghadap lappy? Lalala~

P/s : Jangan terasa pula sesapa yang gila bola tu ye. Ini sekadar kata2 spontan saya~ Apa2 pun majulah sukan untuk negara.

3 comments:

Cik Ezy said...

cik ezy kdg2 suke.. kdg2 xsuke..
haha

jee yunus said...

malaysia kalah.tp takpe.tak ada rezeki...

Hanny Esandra said...

cik ezy,
oklah tu suke.. atleast tau jugak pasal bola.. kite ni.. hahahah...

cik jee,
ha ah.. seri kan? takpe.. dengar kata diorng pemain import. Kite 100% tempatan kan? oh.. apa2 pn bangga dengan pasukan Malaysia.