Follower Tersayang

Tuesday, February 14, 2012

Hah?? Valentines Day?? Ape tuh?? Kuih ke??


Hai kawan2..

Bahahaha...

Mesti semua orang bengang kalau2 ada yang tanya saya sambut Valentines Day ke tak? Sebab saya dah prepare jawapan dah. Jawapannya sama macam tajuk entri nih. Hikhik..

Kat wall FB pun saya baca ramai yang kata tak sambut. Lebih baik sambut Maulidur-Rasul. Lebih baik tidur. Lebih baik manja2 makan eskrem dengan suami macam Ct Nazariah. Bahahaha . Lebih baik duduk rumah dari tempah tiket maksiat. So bla..bla..bla..

Alhamdulillah. Maknanya semakin ramai umat islam sedar yang No Valentines Day. Itu adat orang barat. Tak payahlah kita nak terikut2. Alah.. Tak payah saya bebel panjang pun semua orang tau kan apa tu Valentines Day. 

Kalau alasan Bullshit kata : ala.. kita tak ada niat nak sambut sebab sejarah Valentines tu.. kita sambut sebab rasa cinta aje.. nak meraikan cinta..

Bahaha.. Rasa nak terberak dengar. Hmm..Saya pun tak campur hal2 orang yang nak sambut tu. Pakwe bagi bungalah. Pakwe bagi cokelatlah. Pakwe kasi tutt la.. Ekhh?? Tersasul pulak~ Itu lantak korang ye.. Bukan la stail saya nak cakap poyo2 nasihat semua. Masing2 pun dah besarkan..:)

Memanglah sweet nak meraikan cinta tu. Tapi sambutlah hari2 yang bersejarah dalam personal life korang aje. Huhuhuhu..

Okeylah.. Apa2 pun, bestnya dapat bilik camni. Walaupun saya bukan peminat pink. Tapi rasa2nya best pulak. Agak2 pengsan tak Cintehati kalau pas kawen saya buat bilik camni??

Cute! 
Okey, bye~

3 comments:

einz said...

hee...pink...ngee...tak kot...skrg laki da leh accept kaler tu da..gagaga,...

Hanny Esandra said...

einz,
hihihi.. yeke..kut2 la kang dia pening pulak. hahaha..

CintaZulaikha said...

hahhahhha, taik ko...haruskah ada nama aku di situ.. tp btol weh, baik makan eskrem ngn laki kat umah, lagi syokkkkk....gagga