Follower Tersayang

Wednesday, April 4, 2012

Mimpi Mainan Tidur

Assalamalaikum kawan2..
Hmm.. Semalamkan, saya bermimpi. 
Dalam satu malam saya ada macam2 mimpi. Tapi bukan  "Wet & Dream" (Bak kata Yana Samsudin dalam Adnan Sempit) tau.. Hihihi...

Mimpi yang paling saya nak cerita adalah kejadian cemas sewaktu saya bela Chiki & Chiko.
Huuu... Memang mmpi sesak nafas aje rasanya. Yang penting saya aje yang rasa ya.
Hehehe...

Dalam mimpi tu, tuan Chiki & Chiko ni minta saya jaga. Saya dengan senang hati pun jagalah. Tapi dalam realitinya pun, Chiki & Chiko ni sangatlah buas mengalahkan binatang belang tuh! Huh..
Sangat aktif ya kawan2. 
Belum sempat pegang dah lompat sana, belum sempat usik dah lari sini. Sudahnya jadi panas hati pulak aku. Bahaha..
Dalam mimpi pun begitu. Dua2 ni sangat suka bermain. Kemudian saya pun nak mandikan dua2 ni.

Tiba2! Jeng jeng jeng.
Chiko jatuh. Sudahlah jatuh dia boleh lari macam lipas kudung. Susah saya nak kejar.
Kejar dan tangkap macam orang gila. Dia lari keluar dari rumah ni!
Lepas tu dia panjat pintu rumah.
Saya pun jadi Cik Nyet ikut memanjat jugak. Kemudian dia turun lari ke pagar luar.
Hahh.. Time tu saya jadi Khairul Fahmi Che Mat kejap nak tangkap dia. 
Last2 saya dapat.

Masa kejadian kejar mengejar tu, dalam fikiran saya adalah saya mesti dimarahi teruk oleh tuan Chiki & Chiko. Lepas dapat Chiko saya peluk kuat2 lepastu saya nangis! Bahahahaa..
Chiki pulak dah basah lencun duk main dalam besen.~

Kesimpulannya, sepanjang hari ni saya asyik teringatkan Chiko & Chiki. Rindu saya tak terkata walaupun hampir tiap2 hari jumpa. Kalau betul2 hilang....
Apa agaknya akan jadi ya
..................................................................

Mama love Chiki & Chiko. Mama love papa kamu juge. 
Motifffffff??????
Ok, bye!
Terimalah Chiki & Chiko seadanya~

Yang montel tu Chiko, Yang slim tu Chiki.
  
Habis selendang aku~

3 comments:

CintaZulaikha said...

hahhahhhha, sampai mimpi2 ko noks...musti ko rindu bangat ni ngn anak2 ko tuh...hehhe

Hanny Esandra said...

huhu..ye la kot..

JeeMacey said...

alah comel gile....heheheheeh