Follower Tersayang

Saturday, October 25, 2008

Karya Sulungku - Kasih Yang Satu...

Kasih Yang Satu...

Kasih Yang Satu merupakan hasil karya sulung aku... seperti kebiasaannya, setiap yang pertama pasti ada salah dan silapnya. kepada pembaca yang sudi dan telahpun membaca karya aku thanks a lot aku ucapkan kepada korang semua....

Nantikanlah novel aku yang seterusnya ye.. Insya-Allah... setiap sokongan yang diberikan akan aku ingat sampai bila-bila... nab!! ko la bezfren aku, walaupun ko seteru ngan buku, tapi ko tetap bagi sokongan.. slalu jer tanye aku punya karya..ko la orang paling excited bila novel aku akan di keluarkan..kalau borak pasal minat kita masing-masing, memang dah macam ayam dengan itik.. aku dengan dunia fantasiku ko plak dengan dunia engine ko... kalau jumpa kengkawan, ko la yang paling bangga bagitau aku ni penulis, aku relek je duk kat tepi... pastu aku la blushing sensowang bile kengkawan ko interview aku... huhuhu... kepada semua penulis-penulis yang ada teruskan minat anda di dalam dunia penulisan ni...siapa lagi yang hendak menulis kalau bukan kita? hehehe... paling rindu nak jumpa eizda amani...rindu ko la ghenjong...

Kepada Along Bikash... terima kasih banyak-banyak saya ucapkan sebab tak jemu-jemu bertanyakan perkembangan saya dan luangkan sedikit masa untuk saya... cayunk along!!

rindu kat semua penulis-penulis FP... aku harap dapatlah berjumpa penulis-penulis FP yang belum pernah aku temui lagi.. kalau pergi kedai buku, asyik nampak buku baru je.. teringin betul nak jumpa penulisnya... hehehe...

okey, ada jodoh, ada rezeki berjumpalah kita....

No comments: