Follower Tersayang

Thursday, November 27, 2008

Aku giler dgn koleksi ni...


Wuhaha... aku dah baca trilogi cinta epik ni... ya allah.. korang semua patut baca.. punyalah bez sampai aku leka dan terjatuh hati pada Saifuddin @ Laksamana Sunan... ada lagi tak orang macam Laksamana Sunan tu pada abad ni...? bez giler novel-novel ni..

Time mula minat Ramlee Awang Murshid, sebenarnya dah terlambat.. Mula-mula sekali baca Mandatori..perghh aku yang geram and berteka-teki sendiri siapa pembunuhnya.. giler ar bezzz.... mase baca tu feeling habis... Lepas dari tu layan Bagaikan Puteri, keluar je novel tu terus beli.. memang bezlah! Aku memang jatuh cinta giler dengan Saifuddin.. Lepas tu tunggu lagi novel terbaru dia, Ungu Karmila pulak.. wahhh... tak tau nak cakap apa, tahniah dekat Ramlee Awang Murshid, bilalah nak jadi macam dia... seorang penulis prolifik.. Sebelum Ungu Karmila, Cintaku Di Harajuku.. tapi tak beli lagi..

Kawan-kawan aku semua tau aku giler novel2 dia, keluar je Cinta Sang Ratu, kawanaku telefon cakap novel yang kau tungu-tunggu dah keluar.. apa lagi melompatlah aku pergi cari buku tu..terus beli! Cover depan Cinta Sang Ratu tu, mata Erra Fazira kan? Haha.. Bagaikan Puteri dengan Hijab Sang Pencinta tak tau mata saper... saper ekh...? Lepas Cinta Sang Ratu barulah Ungu Karmila.. lepas Ungu Karmila, Hijab Sang Pencinta, baru jer habis baca.. memanglah aku jatuh hati dengan 'Saifuddin..' rasa tak nak orang lain dah..

Lepas ni aku berazam nak beli semua novel Ramlee Awang Murshid... dari dulu sampai sekarang.. hehe... aku pernah terserempak dengan Ramlee Awang Murshid dekat restoran, memang rasa nak tegur sangat2.. tapi malu ya amat time tu... tengok dari jauh jer la nampaknya..huhu.. tahniah sekali lagi kat dia...

No comments: