Follower Tersayang

Wednesday, November 19, 2008

Semalam agak-agak kebosanan dekat uptown aku pun mulakan operasi menonton wayang.. hehe.. kebetulan my bro baru beli dvd-dvd yang kami tak tengok lagi..memula cerita dia macam bez jugaklah, ingatkan perang betul-betul rupanya diorang tgh shooting jer.. tertipu rupanya aku...huhaha..
Tapi kalau dari point of view aku, sampai pada pertengahan cerita, agak boring sikit lar... cerita dia not bad, bez jugak, cuma bila aku layan pertengahan cerita aku ngantuk, sebab banyak bercakap, memula aku ingat cerita ni banyak action sebab diorang kena pergi hutan betul untuk dapatkan feel... tapi mungkin dah genre dia action comedy kot, tu yg kureng feel tu.. huhaha...tapi apa pun bez la ...
habis satu cerita aku layan lagi satu cerita.. citer ni aku tak berkesempatan tengok kat wayang masa hari raya dulu, sebulan raya asyik berjalan jer.. kalau tak berjalan pun, murah betul rezeki kitorang ramai yang datang singgah beraya..hehe.. tak terlayan..
so, aku pon layan ar sensorang citer senario, abang aku dah terbongkang tidur, kak fiza pon dah selamat dalam stall.. aku la tercongok sensorang tgk senario, kukikukikuki la sensorang.. customer pon tak bape nak ada.. bez jugak la.. (haha.. aku sume bez..~)paling aku takley nak cover gelak, time diorang naik kete dengan fauziah nawi.. hahaha... adehhh.. apa-apa pn semalam pecah jugaklah walaupun tak ramai customer. terjual jugaklah baju tidur dgn tali pinggang... sape2 yang nak kawen tu, singgah2 lah kedai aku kat uptown shah alam seksyen 24, tengok2 lah baju-baju tidur ala-ala malam pertama.. haha.. daa..~


No comments: