Follower Tersayang

Monday, January 5, 2009

Bisnez, Bisnez, Bisnez...

Inilah kerja aku dua tiga hari ni... Cat kedai sempena tahun baru!! Upgrade la sket.. baru nampak cantekk.. hehe.. Lepas cat kedai, kitorang deco bersama eric lak.. aku, abang aku dengan Kak Fiza - tunang kesayangan dia..~


Penat betul... Haa.. Inilah jugak dunia aku, side income aku gak... Seronok beb... Siapa yang hendak bertemu secara ekslusif dengan Hanny Esandra, silalah ke kedai kami di Uptown Shah Alam Seksyen 24, di kedai nombor B 117..~ ahakz!!.. Siapa nak cari underwear, boxer, belt, tirai, baju tidur, meh la...

Inilah kedai B 117~ Macam2 ada


Orang kuat~

Tirai pun ada...

Baju Tidur~ Saper nak kahwin, dtgla,
aku akan suggest yang seswai~

Ini lagi sebahagian.. Tali pinggang,
Boxer, Tali bra

Inilah dia... ;-)

No comments: