Follower Tersayang

Friday, January 2, 2009

Kali ni vacation wif my family...~

Tanggal 27 - 29 haribulan 12, seperti lazimnya tetiap tahun memang kami pergi bercuti ala-ala cuti-cuti Malaysia... Kali ni tempat dekat je, kat Port Dickson, so kitorang lepak kat apartment Costa-Rica... memang syiookk habis sebab apartment kitorg memang view laut...

Aku tak lepaskan peluang bawak laptop kesayangan aku ke situ... malam tu aje teros port kat balkoni, menulis sampai pukul 4 pagi.... memang seronok giler ar dengan bunyi ombak lagi...

Esoknyer, aktiviti melawat PD... hehehe... Ini la gambar-gambar yang sempat aku tangkap, selebihnyer luperrr la... dah seronok sangat sampai kamera jadi hiasan dalam beg..~

Mummy, Kak Fiza, Abah and me...

Aku dan bakal kakak iparku...



Aku memang suker tgk sunset... Damainyer...


Kat balkoni... sangat bez.. huhuhu...~


Dis is my 2nd bro... Angah.



Mummyku main bowling..ulalala..~rockkan??




Bola tu bukan 11 kg ker kak Fiza?? Selamba jer?~



Aaa... Jangan ingat aku tatau main tau~

Gaya nak makan malam~ Makan besar~





My niece... Demam lor pulok.. ololorrr..
Inilah family aku.. tak besar mana... ada mummy, abah, along, kak long, angah, kak fiza dan aku... along dah kawin, ade dua anak perempuan (Syamin & Husna), angah dah tunang... aku?? hehe.... aku masih mencari cinta.......

No comments: