Follower Tersayang

Friday, May 8, 2009

Tag drpd Kakak Bikash yg sporting!

...10 Facts About Me...

1. Talk! Talk! Talk!
~Hanya kpd mereka yg mengenali aku~

2. Memaksa
~Gudbye pd mereka yg bersikap begini~

3. Suka buat kek! Dan bercita2 nk bkk kedai cupcakes!
~'Yummylicious..' kata dak gemok tu~

4. Suke membaca.
~Dun bother me!~

5. Shopping! Semestinya...
~Sandal, baju and beg adalah koleksi..~

6. Sangat geli pada binatang yg huruf pangkalnya 'L'
~Lipas, Lipan, Lelabah, Lebah, errr.. Langsuir?~

7. Mood alwiz swing...
~Tapi aku spesis jinak, kakaka... dun worry~

8. Bkn seorg yg menceritakan probs kpd family.
~No wonder mummy kata ssh nk tgk aku nangis, abg2 kate aku keras hati~

9. Boleh muntah hijau kalau nampak byk sgt angka.
~Dats why time skolah aku benci subject yg menggunakan angka; modmath, addmath, account~

10. Pelik smpi skang, kawan2 pasti cari aku kalau nk solve probs. Nape ek?
~Aku nak jadi Dewi Penyelesai Masalah boley?~

People i tag:
K. Eny, K. Anita and K. Fatin...
jgn mara ekh kakak2... :-)

No comments: