Follower Tersayang

Friday, August 7, 2009

Seharian di Sunway Pyramid~

Semalam sgt sownok sebab dpt g jalan2 merewang sampai ke Pyramid.. Sekian lama x jejak lepas kitorg dpt mall baru kt klang.. hehehe.. kalu tak, setiap bulan, aktiviti kami ke sane ler.. Adehh... klu dgn 2 org makhluk ni, mmg mulot aku x benti2 b'ckp ajerr.. x dpt snap byk gmbr pun, shopping lagi penting!!!! hehehe..

Dekat restoran kecik jual nasi lemak.. sedappp bangettt..

L.O.V.E yg tak menjadi... kakaka... patut siku kite bertemu, uja..

Ni dah nak balik.. huuu...

Sempat lagi posing dlm kete nih.. nab hny boley snyum jer.. kikiki..

Ololor... Ape ni nab! kantoi la mata pejam! heee..~

Uja spt nampak antu gayanya.. Nab pula npk jln yg 'diredhai'.. (Aku tny nak g mane, die jwb nak ke syurge, aa.. die dh nmpk tu kot agknye..) aku? aku sedang meng'usha' seorg abg hensem di kereta sebelah..~

Kalau tak ade mereka ni dlm hidup aku, bermakna kosonglah perjlnn hidup yg aku lalui.. kat dorg la aku mengadu, kat dorg la aku menangis, kat dorg la aku luahkan pasaan, kat dorg la aku bergadoh, kat dorg jugak la aku ketawa...

fwenz (nab n uja)

Thanks sbb korg sudi kawan dgn aku yang nothing special ni.. aku syg korang smpi mati.. hny korg la besfren aku.. kita sama2 nsht dr memsng... tanpa salah satu, aku tak rasa kita kuat macam skrg ni.. girl power! i love both of u... damn much babe!

No comments: