Follower Tersayang

Thursday, March 11, 2010

Wakakaka!! Mari bahan dia...

Wakakaka!! Aku terasa mcm nak bahan Mr.S la dalam blog ni.. kang kot bahan depan dia kang mau makan penampar pulak aku~ Tapi aku memang betul-betul nak ketawalah bila aku ingat balik semua kisah2 sedih dalam percintaan dia yang sekarang ni tergantung tak bertali~ adehhh.. lagu ni memang tepat utk Mr.S..

Mr.S, jangan marah na... saya tau skang mr.S tgh sakit sebab kena ulser kat mulut. Dua tiga hari ni bad mood jer mengalahkan aku time bulan jatoh ke riba plak! Pantang aku menjwb sket, dh len mcm dh soghe dia. Heleh~ Eksen~ Amik ni! Bahan dia balik!



Radja – Patah Hati

Kau sering pergi tinggalkan aku
Ku juga suka meninggalkanmu
Lama2 kau dan aku menjauh
Hati bagai air dan api
Yang tak bisa menyatu
Akhirnya cinta putus lagi

Mencari2 cinta yg pasti
Mungkin tak semudah yg kau alami
Cinta sejati datang dan pergi
Cinta bisa kemana saja
Yang mungkin dia sukai
Yang ditinggalkan patah hati

Bukannya aku tak takut mati
Hanya karena sering patah hati
Yang aku takut bila patah hati
Engkau nekad lalu
bunuh diri



Teringat dia cerita nanti aweknya bunuh diri..
*psst : Klu dia tau aku bahan neyh, sure my froggie kena culik pastu dia letak bawah ketiak! Uwaaaaaa...
Jadi, kat blog boleh aje suka2 hati kutuk diaaaa.. heee~ pdn muka!

No comments: