Follower Tersayang

Sunday, March 14, 2010

Apa-apa la...






Cantiknyerrr mateee...

Hahaha.. ini bukan perihal mata. Tapi perihal perangai orang yang suka tenung orang macam nak telan. Atas bawah, atas bawah tengok macam tak puas hati. Dengan gaya muka masam confirm mengutuk dalam hati la tu kot.. ahahaha.. aku? Ada aku kisah??

Baru kejap tadi pergi supper dgn my parents.. diorang amik aku kat uptown dalam kul 3 pagi.. So, saje duk melepak bersosial bersama ibu bapak kat mapeley.. Masuk je kedai mamak, dari kami masuk sampailah kami duduk, ada satu mata tengok aje aku atas bawah...(Ini mak aku yg cakap, dia cakap kat aku balik) Aku? Mana aku pasan sebab time tu sedang membalas mesej Mr.S.

Lepas mak aku ckp kat aku, aku tengoklah kat sekumpulan budak perempuan (pelajar ipta kut) kat shah alam satu je yg plg dkt u apa kan? Pandai2 la teka... Mereka ni duk berkumpulan 4 org, dgn 2 bijik laptop, makan2 sembang2. Kira yg tgk ni perempuan. Sampai aku dh duduk sebelah, belakang sikit dr tempat duduk dia pun dia duk toleh2. Aku perasan. Aku ckp dlm hati, sapa ni? Aku knl ke? kot2 la kawan2 ke kan.. Tapi rasa tak kenal.. So aku wt bodo la men2 hp..

Aku pun tgk la pakaian aku? Npe? salah tema ke nk g mapeley cmni? Oh.. mungkin terlebih gaya.. Sampai aku nak bangun, nak balik pon duk tengok jer aku atas bawah.. adehh.. Nak kata aku perasan org tengok aku, tak.. memang dia tgk aku..~ mata aku bertentang lagi dgn dia.

Ala.. nak tau baju apa aku pki tny jer la.. i tak kedekut okey.. ekeke.. Aku mmg sangat suka dgn Nichii & Orange.

Ni la Nichii.. Aku tak mampu ke kedai mahal2.. Nichii aje.. Pasni nak pegi kedai lebey kurang adik bradik Nichii gak.. Kitschen..


Ni Kitschen...


Baru je petang tadi shopping baju kat Nichii..

2 comments:

Nisha Rachmad said...

sy pn pantang btul kalo org duk pndang camtu....kalo blh bg pelempang kn besh..hehe

**I ♥ Niichi too! Gimme 5.. :)

Hanny Esandra said...

hahaha.. tau taper.. serba tak kena jadinya...

yeay!! gimme 5 !!