Follower Tersayang

Saturday, May 29, 2010

Putrajaya With ♥ ~

*Tanggal 23 Mei 2010*

Dah lama sangat rasanya tak ke Putrajaya... Si dia pun cakap dah lama tak ke sana. Mula-mula keluar memang tak tau nak ke mana pun.. Tiba-tiba dia cakap nak ke Putrajaya. Alamak! Dah sampai ke Shah Alam baru teringat tak bawak camcoder... Dah duk bergaduh manja dalam kereta sebab terkilan tak bawak camcoder... Sebab, camcoder Mr.S duduk diamnya kat rumah aku... Hikhik...

Jadinya pergilah kami ke sana... sampai aje tak adalah panas terik tengah hari buta tu terus ke dataran. Kita orang pergi jalan-jalan, makan-makan kat Alamanda dulu... :-D

Gambar pun tak banyak amik. Tapi yang banyaknya gambar akulah! Macam biasa.. Memang aku suka sangat bergambar... Huhuu... Pukul lima petang barulah nak keluar dari Alamanda.. Itu pun panas lagi... Lepas beli asam jeruk (Mr.S yang nak~ kalau ikut aku memang aku tak makan sangat pun~) pergilah kami dengan muka sucinya ke area dataran, tasik, dengan jambatan sudah roboh. Kuikuikui...

Ha! Yang paling tak sangka tu, kita orang terlalu kat satu kawasan. Rasa macam best aje... Apa lagi, park keta terus je menonong pergi. Tak pernah pun sampai ke Monumen. Mendakilah kami ke atas monumen tersebut~ huiii... indah sungguh pemandangan dari atas~ tasik yang biru-biru gelap. Masjid yang di kejauhan.. Eii.. memang rasa tenanglah! Release gile tension aku selama ni... Duk tengok ikan gergasi dalam tasik... Besar gila... :-D

Ni lah gambar-gambar yang dapat di snap... Jangan muntah hijau pulak tengok.. :-p



Ni kat tasik...

Ni kat Monumen...

Best sangat!


Ni kat Monumen lagi.. tenang giler.. hujung tu masjid..


Ehem~

**Kalau nak tau, aku sebenarnya tengah panjat satu takuk tembok untuk konon-konon nak nampak berdiri sama tinggi la tu..~ Itu pun pakai heel masih jugak tak sama tinggi... Huuu...

No comments: