Follower Tersayang

Monday, June 7, 2010

Putrajaya With ♥ II ~

Cantikkk..

Hai kawan2... Berposing sakan saya.. Nasib baik aje tak buat aksi filem hindustan guling-guling.. ~

Hehehe...

Saya ke Putrajaya lagi.. Bukan apa, hari tu tak sempat bergambar sangat. Kali ini, saya dapat luangkan masa yang agak panjang. Seronok sangat. Tambahan pulak, hari Jumaat tu, ada pasar malam. Kami pun jalan-jalanlah.. yang seronoknya, pasar malam tu dekat dengan monumen yang kami nak tuju ni! Walaupun pergi ke sana selepas Mr.S solat Jumaat, tapi rasanya kami lalui masa yang panjang juga, sebab saya dan Mr.S terus sahaja ke Uptown cari rezeki pulak... :-D

Puas dekat monumen, kami pergi kat jambatan putraja, sambil tengok tasik. Mula-mula takut nak berhenti, sebab tak ada orang, tapi akhirnya ada juga keluarga dan rombongan berhenti kat situ. Saya duduk dalam kereta sambil kemas2 kereta Mr.S yang macam sarang tikus! Huh...

Mr.S? Duk perhati dari jauh ajelah. Entah apalah yang dia cakap dalam hati. Hahaha.. Selesai mengemas, saya join dia berdiri sambil tengok tasik yang mendamaikan tu. :-)

Sebenarnya gambar banyak sangat. Tapi... Separuh dah hilang dalam handphone Mr.S. Aduuhh.. kecewanya saya.. Gambar dalam tu hilang lepas handphone Mr.S hang petang tu.. :-(

Oklah! Itu aja nak cerita...

No comments: