Follower Tersayang

Saturday, July 17, 2010

Buat seorang teman, sahabat atau kawan~

Buat seorang yang aku gelarkan dia sahabat baik~Nabila,
Hari ni sabtu, esok kau dah nak berangkat ke Sarawak. Setahun la nampaknya kita tak boleh berpoya-poya lagi.. :-) Tapi tak apa.. Cita-cita ni harus dilaksanakan.. Bahagiakan orang tua yer Nab. Tak apalah.. berkorban sekejap demi masa depan.. :-)
Jangan sedih-sedih.. Memanglah, Aku dengan Uja sedih tau! Tapi kami sama-sama luahkan kat facebook jer.. aku tak nak nampak yang aku pun sedih dan masih tak dapat terima kenyataan kau kena ke Sarawak nun! Kalau aku sedih, apatah lagi kau kan.. so, baiklah aku buat-buat ok.. Padahal, dalam masa-masa macam ni, kau sibuk dan kita jarang mesej. Aku cakap dalam hati, dah la kau nak berangkat Ahad ni, tapi tak mesej.. (Macamlah kat Sarawak tak boleh mesej2) huhahaha..~
Tapi, tolak-tolak cuti sekolah tak sampai setahun kan.. :-) mungkin la mula-mula kau akan kena penyakit homesick tu.. tapi mungkin lepas2 tu ok la kot.. Kenalah jugak ok kan.. sabar bebanyak yer.. Nanti Mr.Tunang ko kan datang tiap-tiap minggu? :-)
Apa-apa pun, aku dengan Uja akan sentiasa rindukan ko.... Mesej2 la nanti.. email pun ada.. YM lagik.. banyak cara kita boleh berhubung, keh! Aku doakan kau kuat... Kau sendiri pun cakap, banyak sangat hikmahnya kau kena terbang ke sana kan? Betul jugak apa kau cakap tu... :-) Fikir positif tau.. Jangan pasni kau tak nak balik sini sudahhh.. :-D
Kalau tak ada aral melintang pukang kita orang lawat kau ke Sarawak tu yer! :-p