Follower Tersayang

Sunday, July 11, 2010

Lagi daripada si dia...

Untuk entah yang ke berapa kali saya nak ucapkan terima kasih sangat-sangat. Masa cintehati letakkan kotak di atas tangan saya sewaktu dalam kereta, saya terus tergamam dan tengok aje kotak tu... Hugo Boss.

Bukan tak tahu apa isinya, tapi terfikir, kenapa dia bagi saya? Sempena apa pulak kali ni? Saja-saja? Rasanya dah terlalu banyak 'hadiah saja-saja' daripada si dia...huhhaha.. Saya suka sangat!! Saya tak tanya pun untuk apa sebab saya tahu dia bagi apa-apa pun bukan ada sebab. Hehe..

Tapi ayat tetap nak macho.. nyampah..~

"Ni... saya main pakai ambik aje tu.."

Hek eleh...

4 comments:

CintaZulaikha said...

wahhh, sajer2 nak bg...aku sgt suka sama dy..gi kawen ngn dy cpat2 nad.. :D..kuikui

Rehal Nuharis said...

k.nad bau sgt kot msa kuar ngn dia. sb tu dia bg smpna saja2 tuk mghilangkn bau hahaha

Hanny Esandra said...

ct,
kalau ikutkn hati nak jer kawen cepat2.. bukan apa, serik dah nak terluka lagi. Tapi, rilek dulu la kot.. kene kerja keras kumpul duit.. ;p

Hanny Esandra said...

rehal,
oi2.. mana deeeee... i wangi taw..~~ hahaha...