Follower Tersayang

Friday, December 17, 2010

Akan Datang...



Tadaaaaaaaa.....

Hihihi... Ini akan keluar tak lama lagi...
Cumel tak si Farhana saya tu???
Kanak-kanak mana akan dapat secara esklusif?
Nur Umairah Syahmina
Nur Husna Karmila
(Sebab mereka dah pandai membaca, jadi saya akan paksa mereka baca walaupun mereka tak suka!)
Hahaha.. Jahat tak mak sedara dia nih?
Kenalah baca buku Bahasa Melayu. Asyik-asyik baca buku Bahasa Inggeris dengan Bahasa Cina aje. Huh...
Kalau tengok TV, ayah dia takkan sekali-kali bagi anak2 dia buka subtitle BM, yang boleh BI @ Cina aje... Dan tak lupa juga
Aleeya Qistina..
(Sebab mak dia rajin tanya perkembangan aku. Dia kakak yang best.. Maklumlah aku takde kakak! Hahaha...;p)

4 comments:

CintaZulaikha said...

sangat bagos..nasib baik anak aku tak pansai baca lagi..huhu

Diari 929 said...

Tahniah :)

Hanny Esandra said...

mekasih kawan2..

Farah Adlina Naini said...

Oh! Aleeya Qistina akan dpt buku tu. Haha! Xpe, nnt dh bsr dia blh baca. Skrg ni bg mama dia baca dulu eh.. Hehe.. Thnks nadia!! Selamat Maju Jaya! :))