Follower Tersayang

Thursday, December 9, 2010

KL International Motor Show '10 - PWT (3 - 12 Dis 2010)

Hmmm...

Kali ni saya nak bercerita mengenai Motor Show yang saya pergi baru-baru ni... Mula-mula masa Cintehati ajak saya ingatkan pameran kereta-kereta biasa. Rupanya luar biasa. Dan... saya memang tak biasa dengan keadaan ni... hahaha... Tapi bila pergi memang kagum sangat. Kata Cintehati, kali ni tak best sangat. Sebelum ni dia pergi lagi gempak. Huh... Cintehatilah jadi tempat aku nak refer dan nak tanya apa-apa. Kiranya dia jadi pembantu aku tak bergajilah. Walaupun kadang-kadang soalan aku memang menyakitkan hati, tapi dia layan aje.. Hahaha...

Keadaan yang sesak membuatkan masuk-masuk aje saya pening. Fuh! Kalah PBAKL yang setiap tahun diadakan di PWTC ni... Tapi sepanjang kat sana, saya memang kena jadi macam budak kecil. Asyiklah kena pimpin tangan takut saya hilang. Bukan saya aje. Adik dia Mohd Shazuarie (Mat Ayie) pun terjebak sama. "Along" dia memang takkan lepaskan dia. Sebab Mat Ayie ni kejap-kejap hilang! Kejap-kejap hilang! Macam nak tersembur ketawa saya dah besar-besar pun kena bebel dengan abang dia lagi.

Pendek kata, memang ramailah! Nak beli tiket pun beratur panjang! Tapi cintehati sanggup! Kalau dia tengok kat kaunter tiket wayang tu ramai orang beratur, tak sanggup pulak dia! Grrr.. Memanglah lelaki ni tak boleh dipisahkan dengan automotif ni.

Jomlah layan gambar.. :-

Ini Tuah...

Ini Jebat dengan Mat Ayie...

Ini Emas. Keluaran Proton.

Hehehe.. Bumblebee..

Err.. Kereta apa ni? Lupa la.. yg penting saya gemuk!

Sempat lagiiii...


Mat Ayie yang kepenatan...
 
Bumblebee datang Mesia! Hehehe... Nak amik gambar dengan dia sila bayar RM15~

Mat Ayie lagi...

Saya suka yang ini.. Cintehati kata sbb warna hijau kan? Yer betul!!

Tgk Mat Ayie.. Cintehati geleng kepala dgn perangai dia..

Yg ini pun saya suka..

Yang ini pun!
Kesimpulannya,

Entri ni banyak gambar Mat Ayie.. Hahaha... Dia yang teruja sangat kat PWTC tu, esoknya terus dia semput. Dah kena pergi klinik. Kesian dia... Kat sana tak sedar diri, kan dah penat. Kikiki... Apa pun, memang best... Tak rugi pergi.

Saya? Saya sakit kaki sangat2!!! Pinggang saya macam nak patah! Huhuhu...

2 comments:

Farah Adlina Naini said...

haha, baru je pg siang td.. amboi2 ayie tu asik nk bergambar dgn model je.. Mujur hensem, nmpk gak la sama padan. :))
Nsb baik Shah pg dgn ko, klu ko xde confirm Shah pun nak bergambar gak dgn model2 keta tu.. hehe..

Hanny Esandra said...

kak farah,
mat ayie mmg galak sungguh! hahaha.. itu baru sikit je tu.. ada lagi dlm koleksi gmbr dia dgn model2 tu..:)
Tu la.. saya tak tau la klu dia pergi berdua dgn adik dia.. msti i jelesss.. hahaha..