Follower Tersayang

Saturday, March 19, 2011

Contest ~ Blog Terkemas dan Comel..

Haih...

Saya jadi mangsa TAG lagi. Tak kisah lagi kena tag tu. Apa yang melemahkan saya bila saya kena tag orang lain. Hahaha... Takut-takut berani aje saya pergi blog orang dan tulis kat shoutbox yang orang tu terkena tag untuk buat contest ni. Hahaha... Tapi tak kisahlah, kalau siapa-siapa yang kena tag tu kalau tak suka, just ignore ajekan. Hehehe..

Kali ini saya menjadi mangsa kepada Cik Kak CintaZulaikha (macam2 nama link blog ko aku bagi. Hahaha.). Saya tak kisah. Bila dia kata 'ko kena tag buat contest.' So terus saya kata okey aje. Malam ni ada masa-masa yang terluang saya pun buatlah contest ni. Saya suka contest ni sebab dia sangat SIMPLE. I like...
Blog Kihah

1. WAJIBUN Follow blog Kihah. Kalau tidak, automatic, terkeluar tau. (DONE)
2. Tulis satu entry tentang contest ini dan letakkan link entry tersebut pada
comment bawah ni tau! Jangan lupa letakan banner contest pi entry tersebut yaa! (DONE)
3. Letakkan Banner di sidebar blog anda dan linkan terus ke blog Kihah (DONE)
4. Tagkan 4 orang rakan anda di entry. Pastikan diorang tahu tentang contest ini! (DONE)
5. Contest ini akan dibatalkan sekiranya penyertaan kurang dari 10 orang!
6. Pemenangnya hanya 2 Orang sahaja
7. Warganegara Malaysia. Semua jantina diterima
8.Contest ini akan berlangsung pada 13 March 2011 hingga 24 April 2011!

Okey dah siap!!! 

So Adik Kihah silalah nilai blog akak ni semak ke atau bersepah? Hehhehehehe... 

Tag kepada :- 

4 comments:

CintaZulaikha said...

hahhahhahha...aku kan byk nama

Hanny Esandra said...

hehehehe..
ada lagi ke contest nak ajak aku? lalalalala~

Anonymous said...

Thanks tag Ika akk..:)

Hanny Esandra said...

afiqah,
ok.. join tau.. :-)