Follower Tersayang

Tuesday, March 15, 2011

Ini Serius... *Wonderpets*

Okey kawan-kawan! 

Kali ni saya tak main-main! 

Memang handphone S.E Vivaz Pro di bawah itu milik saya! 

Sangat-sangat saya tak sangka...

Tapi... Bukan ini yang saya harapkan...

Ada benda yang lebih penting yang saya sangat harapkan. 

Kawan-kawan tolonglah berdoa sama impian saya itu termakbul hendaknya! Amin...

Apa-apa pun terima kasih... Kaulah Cintehati paling utama. 

I love u...

*p/s : Tetiba entri ni rasa macam emosional plak. Kihkih.. Mode : Tengah cari theme yang cute untuk handpone.

4 comments:

CintaZulaikha said...

dy bagi kat ko ke fon aritu tuh??

Hanny Esandra said...

yerp2.. dia bagi..
tp ni btul2.. sengih2 je aku.. siap ngutuk aku lagi.. dia ckp 'Suke la tuh! tersengih2..' hahaha.. malu aku dol..

RaRa said...

aha..
nak cincin tunang eh...?
;)

Hanny Esandra said...

wahai kak afna...
tahu aje apa yg ada di dlm fikiran ku.. ;p
shhhh...