Follower Tersayang

Friday, July 8, 2011

Dah jadi! Bestnye! :-)

Hai, Assalamualaikum. Hehehe... Berkat perasaan tak best saya tempoh hari telah membawa saya untuk membuat sesuatu kerja yang lebih berfaedah daripada duduk melengung dan menangis memikirkan kata2 kakak cetek akal itu. Nak tau apa dia? Hehehe...

Tadaa!!!

Saya sedang melenyek pisang~

Saya sedang mengayak tepung sbyk 2x~

Saya sedang menggaul sebati kesemua bahan2~

Saya sedang mencampurkan 1/4 adunan kepada serbuk koko~

Kek Pisang Marble sudah siap dimakan~

Yeay!! Kali ini Kek Pisang saya berjaya dibuat dengan sempurna. Kalau blogger2 ingat, sebelum ni ada saya buat entri pasal saya membakar Kek Pisang. Tapi rasa2nya tak berapa nak jadi. Tawar dan sedikit keras. Kali ini sedap tauuuu.. (Aceeehh.. masuk bakul angkat sendiri ni!)
Kalau tak sedap masakan Cintehati puji~ 
Kalau tak sedap masakan licin kek ini selepas sehari~
Kalau tak sedap masakan mak saya suruh buat dua adunan untuk dibawa ke rumah mak cik saya waktu kenduri tahlil 16hb ni..~
Yeay~
p/s : Lama tak buat Kek Coklat. Raya ni mesti! :-)

8 comments:

Cik Ezy said...

pos la kat cni ckit..
nk rase jgk..
ekeke

jee yunus said...

sy mmg tak pandai nak buat kek even kek batik sekalipon...maluwwww...;))

Hanny Esandra said...

cik ezy
dah licin la.. hehehe..

cik jee
sy ni sebab mmg suka bangat mem'baking.' suka wt kek.. :)

CintaZulaikha said...

nk sket

cahayabintang said...

best kan buat kek!
kite pun dah lama tak buat kek..

Hanny Esandra said...

ct,
nnt dtg thn dpn, rasa kek pengantin~ lalala..

Cik Dila,
best sgt.. kite klu sedih mmg buat kek.. rasa puas n terubat.. ;)

Caythrine Amanda said...

wah sedap!nak!!hee

Hanny Esandra said...

CA,
nak meh laaaa.. :P