Follower Tersayang

Tuesday, August 2, 2011

Bekam?? Eiiii...

Hai kawan2...

Siapa pernah pergi bekam? Angkat tangan! Hahaha...

Nak tengok mangsa bekam? Kikiki...

Hari tu Cintehati kata badan dia sakit2. Sendi dia sakit2. Mungkin terlalu kerja berat. So dia kata nak pergi berurut. Saya setuju walaupun pada awalnya seram jugakkan. Sebab dia pergi berurut kat KL. Kawan dia kata ada satu tempat tu, bagus. Dia kata lelaki yang urut. 

Saya pun kata okey ajelah. Siapa pula saya nak melarangkan... Cuma saya cakap kat dia, nak pergi berurut tu, urut betul2. Urut tempat2 yang sakit aje. Jangan pergi tempat2 mengarut nak berurut. Kut perempuan nak mengurut tu tolonglah tak payah! Tapi dia kata lelaki yang urut. Dengan senang hati saya okeykan aje. 

Tapi terimalah azab ngko~ Hahaha.. Sekejap2 saya mesej dia. Hehehe... (Sape tak syg tunang oiiii~) Lepas berurut terus dia drive balik Shah Alam then terus datang jumpa saya. Ceeehh.. ngadu peha dia lebam2. Saya ingat sikit aje. Sekali saya tengok, naik geli-geleman. Berdiri bulu roma saya tengok lebam bulat2 sana sini. Dah la kulitnya putih, lagilah nampak. Saya cakap jangan tunjukkan saya lagi.

Jadi inilah hasilnya :-






p/s : Nasib bukan bekam lintah.

3 comments:

CintaZulaikha said...

musti bengkak2 trok kn...aku pnh tgk doh org bekam cenggini..

jee yunus said...

bekam ni bagus tau hanny...darahg2 kotor semua dia buang.

Hanny Esandra said...

ct,
hahaha.. ha ah.. tp bila aku tekan dia kata tak sakit..

cik jee,
ye ke.. tp takut la nak mencuba.. huhuhu...