Follower Tersayang

Thursday, September 8, 2011

Hari Raya,,, Sedondeng~

Hai kawan2...

Selamat Hari Raya Aidilfitri ya..

Maaf Zahir Batin sekiranya ada entri2 saya yang menyinggung perasaan sesiapa sahaja yang membacanya. Setiap entri saya adalah luahan hati dan perasaan saya.

Hehehe... Seperti yang saya janjikan, Hany Esandra duk geybang baju dia kengkonon vogue tu. (Xde maknanya~) Meh la saya tunjuk..hihihi.. Jangan jeles..hahaha....

Selamat Hari Raya
Muka Nak Pegi Sembahyang Raya.Hahaha~
Beraya di rumah abang saya sebelum ke Seremban.
Nak pegi mana tu bang??~
Nak jugakkk.. Hahaha..

Cantik tak baju kami? Lalala~

4 comments:

Mahfuzah said...

heHe Pink CouPle!! wa caya la sama lu beb kikiki

Hanny Esandra said...

uja,
hehehe.. sekali ni je kut dia nak setuju baju pink.. pas2 ni takdak dah..hahaha..

jee yunus said...

hemo hemo..pink tu..hehhe

Hanny Esandra said...

cik jee,
hihihi..tetiba thn ni teringin nk pink pulak..:D