Follower Tersayang

Thursday, September 15, 2011

Mana Satu Ekh..?

Hai kawan2...

Tengah buat apa tu? Mesti kau orang tengah melantak kuih raya kan? Ahahaha.. Saya pun sama jugak. Kuih raya yang sedap2 semuanya dah habis. Huhuhu... Ni tinggal yang tak berapa nak feveret sangat. 

Okeylah! Sebenarnya nak tanya pendapat blogger2 sekalian. Memandangkan dah lama sangat tak tengok wayang sebab menghormati bulan Ramadhan pun sebulankan? Jadinya, ahad ni ingat nak berdating menengok wayang la... 

Tapi ada dua cerita yang best untuk bergelak ketawa nampaknya. Agak2 nak tengok mana satu ya?

Yang ni...
Atau yang ni...
Adoi.. Kepeningan sekejap. Dua2 pun macam best. Hmm.. Agak2 nak tengok mana satu ekh? Jap2 nak fikir jap...

p/s : Dapat jawapan dah... Tengok dua2! Bye~

7 comments:

CintaZulaikha said...

dua2 pon best nad..klakar abes..(cakap cam da tgk la gamaknya kann~~hehe)

Hanny Esandra said...

ct,
cisss..tertipu akuu..aku ingt ko dh tgk.. hihihi..

Mamachia said...

macam dua2 best...

alahi!!! kat tempat kak tak ada pawagam..

hanny tengoklah dua2 ...anti cita iya..

jee yunus said...

cik hanny hantu bonceng biase je cerita. tp rsnye raya tak jadi mcm best je kalau nk layan..(:

Hanny Esandra said...

cik jee,
yekeee..klu cmtu ok la boleh la tgk raya tak jadi esok..hehe..

アヌム ちゃん said...

dua2 donlod je.heheee..takpun tgk streaming je..heee

Hanny Esandra said...

kak.
dh tgk Raya x jadi, kureng la kak..