Follower Tersayang

Sunday, October 23, 2011

"25 Things Random Giveaway by Penmerah.com"

Hai kawan2!
Huahaha... Baru saya perasan setiap entri saya pasti dimulakan dengan 'Hai kawan2.' Kebanyakannyalah. Saya pun pelik. Bila tengok2 balik, memang banyak hai kawan2.

Dah. Dah. Hanny Esandra dah merepek. Sebenarnya saya dah lama gila2 tak join contest or GA ni. Dulu rajin giler. Tapi lepas hidup saya sekarang ada arah tujuan (hahaha..macam sebelum ni aku loser plak~) saya dah malas nak join. Tapi kali ni nak join sebab beri penghormatan kat cik eh Puan Ct Nazariah yang tak jemu2 tag saya walaupun dia tau saya malas. Hahaha.. Tapi hari ni saya rajin! Dah lama tak join. Harap ada sedikit tuah menyebelahi saya.

Sebelum join, saya ke rumah tuan yang anjurkan GA ni. Pergghhh.. Saya nak barangan kosmetik boleh tak?????! Sebab i loooovvveeeeeee make up! Saya suka nampak cantik!! Jadi saya suka barang make up. Suka sangat! Bilik saya penuh barang make up. Saya tak boleh keluar tanpa make up! Hahaha.. Tapi kalau tak dapat make up, baju boleh?! Baju pun saya sukeeee.. Sebab saya suka berpesen2 nih! hahaha.. Teruja noks..

Tapi, alangkah sedeynya saya apabila tengok aje yang join. Makkk aiiii.. Bukan sikit2 orang nyah! Ramai.. Huhuhu.. Tak apalah. Join ajelah. Dapat hadiah bagus. Tak dapat pun saya tak rugi apa2. :)

Sape nak join?? Klik Penmerah.com. Korang boleh la join kalau nak.

Okeylah. Saya letak banner comel ni di sini. Fuhhh.. harap2 adalah sipi-sipi tuah tu melekat dan jatuh di bahu saya.. Acececeehh..


Tuan rumah minta tag 3 orang. Jadi mangsa2nya adalah... Jeng x3..
1) Cik Jee 
2) Adik Atie
3) Cik Ezy

Harap2 mereka ni sporting untuk join. Itupun kalau mereka ada masa lapang untuk buat GA ni. Hehehe.. 

p/s : Lama x shopping.

1 comment:

JeeMacey said...

cik hanny..tak phm..nk join GA ni nak ke buat ape..jwb soalan ke mcm mane cik hanny..