Follower Tersayang

Thursday, December 1, 2011

Love Design~

Hai, assalamualaikum kawan2.. 

Semalam saya kemas-kemas bilik. Semua benda pun dah berhabuk. Nak2 tengah nak prepare all the wedding things ni lagilah bilik bersepah. Sana sini kertas dan note-note listinglah, lukisanlah, semualah! Sekarang ni saya sedang belajar untuk berpisah dari bantal b*s*k dan bear2 yang bersepah di bilik. Ayooo.. perkara paling sukar untuk saya lakukan. Tapi haruslah! Mak dah mula bising. Ayat orang2 tua camni :-

'Esok dah berlaki takkan nak kepit semua bantal b*s*k dengan anak patung tu?' 

Yeehaaa... Sedas saya diberi tembakan tepat di tengah kepala~ Jadinya sekarang ni semua dah clean& clear. Semua beruang kutub besar kaler pink dan froggie gemok kaler hijau telah dipindahkan di bilik belakang. Saya sudah stop beli froggie stuff juge ye. Yang ada hanyalah bilik asas~ Katil, Almari, meja solek , meja komputer dan satu meja err..apetah. Boleh simpan barang dan letak printer. 

Bila kemas-mengemas tu. Saya terjumpa sesuatu yang mengujakan deria percintaan saya. (Matila~). Perkara itu berlaku pada tanggal 28/12/10. Dah hampir setahun lebih rupanya hasil karya yang lahir dari hati yang tulus, suci murni. Yaaaaaaabedaabeduu....

Nak tau apa? nak ke?? Nak tau?? Tak nyesal??? okey! 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Sungguh jujur dan polos lukisan inikan? Hahahahahahahaahaha...

Waktu ni seingat saya, saya lukis depan dia. Tak berbual apa2. Just lukis lahirkan apa saya rasa. Dia pula tukang tengok. Kenangan sweet betul time ni. Ayoyoyoyoyyoo... Terfeeling pulak.. 

Saya bukan pelukis handal yang mampu lakarkan cinta kita di atas kanvas. Ini saja saya mampu wahai tunangku. Sayang.................... dia. (Okey korang boleh pergi tidor. Busan dah kan? Hakhakhak.)

p/s : Rasa nak framekan aje. Lalalala~

6 comments:

CintaZulaikha said...

bersiap2 tuk menjadi bini org..i like...hehe

einz said...

cweet n nice~

einz said...

cweet n nice~

Hanny Esandra said...

ct,
haha..mmgla..tkkn bersiap jd nenek org lak..tu lmbt lagi..ekekeke

einz,
huhu..mekasihh.. (malu2 ayam)

Atie iskandar said...

haha.. xpe kak, mesti abg syg ckp cntik.. :D

Hanny Esandra said...

atie,
bwahahaha.. takde maknanya.. :p