Follower Tersayang

Friday, August 3, 2012

Tunjuk Sikittt.. ;)

Hai assalamualaikum kawan2.. 
Hhehehe..
Hari ni saya nak share sikitlah..
Itu pun kalau ada yang sudi tengok..
Kihkih..

Saya ni mempunyai masalah nak cari kasut saiz 3.
Jadi memang nan-hado la nak cari saiz saya kat butik pengantin kan..
Terpaksalah saya gigih mencari kasut saiz Cinderella..
Bak kata mak andam, kaki special case.
Huhuhu..
Anak tauke butik tu pulak pergi suakan kasut flower girl.
Saya pun sarung.
Eh, ehhhh..
Muat!! 
Kakakaka..

Dengan berkat kesabaran Cintehati yang ikut kerenah saya yang sedikit cerewet
Saya jumpa kasut idaman hati.. 
Boleh pakai 2 dalam 1.
Nikah dan Resepsi.
Malam Berinai tak sesuai.
hehehe..

Nak tengok??
Jom! 


hiiihiihi..
Cantik x??
Baik korang cakap cantik! 
Penat pusing mall ni! 
Bahahaha..

Oklah, bye.

10 comments:

Lady Rina said...

nice...:)

JeeMacey said...

cik hanny kaki siaz 3..keciknye..mmg susah nk cari saiz cik hanny..

Ezy Chiaki said...

sangat cantek..
=)

iena_mieyna ^^ said...

cantik3..saiz 3???biar betul kak? huhu..

Hanny Esandra said...

lady Rina,
thanks dear..

Hanny Esandra said...

cik jee,
ye.. saiz 3.. hahaha.. mmg susah tau cik jee.. kdg2 kasut yg kita tgk cntik, berkenan, saiz plak takde.. huhu.. makan hati aje tgk org lain beli.. :)

Hanny Esandra said...

ezy chiaki,
thanksss.. ;p

Hanny Esandra said...

iena mieyna,
ya.. saiz 3.. silalah percaya.. akak pasti saiz awak lebih besar sikit dr akak ni kan.. hihihi.. nak buat macam mana.. ;)

iena_mieyna ^^ said...

kaki saya panjang kot..panjang sikit je pun.. size 4...hehehe..ala, susah jgk la nanti saya eh nak cari kasut kawen...huhuh

Hanny Esandra said...

ouhh.. saiz 4.. sekapal la kita.. :)