Follower Tersayang

Thursday, November 19, 2009

Haiih..

Terukkah aku bila aku mula fikir yang aku mahukan sebuah kehidupan serta alam percintaan aku sama seperti yang ada di dalam sesebuah kisah di dalam novel???



MyEm0.Com



Errrmm... bahaya nih!! Haihh...

2 comments:

Diari Kampung Tengah said...

Ha...hip! Apalh Cik Hanny Esandra ni... Novel tu kan realiti yg telah di riaskan untuk tatapan umum. Novelis pun leh terpedaya ngan fiksi gak ke?;)

Hanny Esandra said...

jiha...
sebuah cerita dlm nvl semuanya adalah imaginasi penulis..
semua nvl byknya happy ending, sdgkn realiti kita tak semuanya happy.. betul x?

aku dah parah la maknanyanya...
bila jadi keadaan mcm ni, ia seolah2 apa sahaja yg berlaku mesti perfect dan tak boleh tidak..
dan..
ayat yg selalu disebutkan spt : "tak semua yg kita nak kita akan dpt" mngkn dh tak bg makna kat aku... kikiki...

novelis la yg mula2 akan terpedaya, klu tak mcm mana pembaca nk terpengaruh?

heeeee....tp aku akn cuba lari dr penyakit ni jiha oiii.. bahaya! :-)