Follower Tersayang

Saturday, March 12, 2011

Hot! Hot! Hot! Belon Panas! Yeayy...

Yuhuuu...

Terasa nak menari macam Pak Ajis dalam cerita Ali Baba Bujang lapuk! Sebab apa? Sebab Belon Panas kat Putrajaya semakin hampir! Saya sangat seronok tahap Gaban! Untuk pengetahuan semua saya & Cintehati sangat suka pergi Putrajaya. Situlah tempat dating.*Huahaha* Tapi..........

Saya tak tau saya dapat pergi ke tak.

Cintehati saya OT pulak Ahad depan. 

Saya tak berani nak cakap & ajak dia.
Layan gambar ajelah........


Ini time nye... yg rental charges tu abaikan sbb itu utk sewa tapak utk berniaga.
Bestnyer...
Cumel
Wow!!
Siyus la saya nak pegi.. :-(
Gempaksssss!
 Warhhh...

Nak pergi lerrrr... 

Cintehati... pleasssssssssee.... *sambil buat muka kesian*

p/s : gambar2 diambil dari google.

2 comments:

CintaZulaikha said...

jangan kata ko, aku pon nak gi...best nyerrr

Hanny Esandra said...

sgt besstttt... jom g ct... :-)