Follower Tersayang

Sunday, March 6, 2011

Miserable Atau Dalam BM Dukacita...

Hari ini rasa sangat sedih. Kecewa. Terkilan. Penat. Kenapa? Sebab untuk kesekian kalinya saya mula berkecamuk hati. Sedih tauuuu...


Untuk Pengetahuan, air tu air sirap tauu. Jangan fikir lainnnn..~



Sebenarnya saya bukanlah marah sangat pun. Saya cuma nak dia pujuk saya. Itu aje... Susah ke? Lelaki yang tak pandai pujuk atau perempuan yang kuat merajuk? Alih-alih mesej pagi tadi buat saya rasa sedih dan berjauhhh hati.. Saya ingat dia akan pujuk saya...Tapi tak pun.

Takpelah... Saya pujuk hati saya sendiri. Siapa saya kan nak mintak dipujuk? Sudah disayangi pun saya dah bersyukur. Saya cuma nak dia tahu yang saya pun sayang dia. I'm trying to be a gud girl. Tapi nampaknya niat saya dia tak nampak kut. Dia cuma nampak saya merajuk tanpa sebab dan dia tak tau apa kesalahan yang dia dah buat.

Okey. Let's face it. Cintehati is not perfect.

2 comments:

CintaZulaikha said...

alahai ciannya...jom ym..hihi

Fendi BL036 said...

ciannya dinda sorang nih...cepat2 la...heheheheh