Follower Tersayang

Monday, May 9, 2011

Hai!!!

Lamanya saya biarkan kawan-kawan menunggu entri baru saya.. Itupun kalau ada yang tertunggu-tunggu la.. hehehe...

Bukan apa, saya agak sibuk kebelakangan ini. Banyak sangat benda saya nak kongsikan kat sini. Tapi untuk hari ini, saya nak bagi kau orang semua layan gambar ajelah ya. Gambar sewaktu saya duduk lepak-lepak sambil tanda tangan novel2 saya yang ada orang beli. Alhamdulillah.. Sambutan novel baru saya sangat menggalakkan.. 

Moh tengok gambar. Gambar tak adalah banyak sangat. Bolehlah untuk santapan mata..

k.umaira, bikash & saya..

Bikash & Hafirda Afiela

K.Umaira & Hanny Esandra

K.Umaira, K.Putri & Saye

Padat! X boleh lalu dah..

K.Ebriza & Saye lagi

Saya tatau ape yg sdg bikash lakukan~

Rancak berbual dgn Mersik Romoyu..

  Ini cenderahati utk 10 pembeli nvl saya tg terawal..

Penat! Letih! Penat bercakap. Letih ketawa. Hahaha... Tepat pukul 5.00 ptg Cintehati dah call saya. Ish! Tak boleh nak berpoya-poya lama sikit. Dia dah siap tunggu kat luar. Bila sampai kat luar, ya Allah.. Hujan selebat-lebatnya! 

Saya call balik Cintehati bagitau hujan. (Mestilah dia tau, dia dh tunggukan..~) Hahaha.. Sengal! Dia kata tak apa, tunggu hujan reda sikit. Dia suruh saya tunggu. Muncung saya dah panjang. Kalau tau hujan, boleh saya berborak dengan kawan-kawan kat dalam tu lama sikit. 

Tapi tak lama lepas tu, saya nampak kereta Cintehati. Dia keluar dari kereta dalam keadaan hujan. Terkejutnya saya! Dia cepat-cepat ambil payung kat bonet kereta.  Dan melangkah perlahan-lahan dalam hujan lebat tu nak ambil saya. Kesiannya!

Saya senyum aje lihat dia tersengih-sengih dengan payung! Saya nak gelak kuat-kuat tapi segan dengan pelajar2 sekolah agama yang tungu bas mereka. Sebab apa saya nak gelak, sebab payung tu koyak kat pusat dia. Kat tengah-tengah tu! Macam serupa tak pakai payung aje! Huh...

Tapi apapun saya hargai dia. Susah payah ambil saya dan bawakkan buku2 saya yang berat2 tu. I lebiu lah! 

p/s : Lepas ambil saya, kita pergi makan kat kedai mamak dengan adik dia sekali. Hooyeahh.. Lapar!

3 comments:

jee yunus said...

kalau hati dh sayang..semua pun sanggup redah..hehehe..:)

Hanny Esandra said...

cik jee..

ahaiii.. malunyerrr.. ;p

Caythrine Amanda said...

co cweet! :)